04 May 2010

contest : senyuman paling menawan by chenta

Di smart tag oleh macik aisumi walaupon aku bukan di jalanan. So sebelum disaman oleh macik aisumi better aku langsaikan dulu hutang smart tag ni. Habis semua folder di computer aku geledah semata2 nak cari gambar ala2 gadis melayu. Tapi rupanya banyak gambar froggies dari gambar aku sendiri. Kalau my froggies nak join ini contest boley ka? :) HAHAHA. Sebenarnya contest ini dihasilkan oleh macik chentazetty. Tarikh tutup contest ni pada duapulohmeiduaribusepuloh. Pada sesaper yang perasan senyuman dia menawan macam iklan ubat gigi tuh, sila la join contest ini.

 

Setelah kajian dijalan kan ke atas cik putput, antara faktor2 yang menyebabkan cik putput suka senyum adalah seperti berikut:
1. Senyum dapat menjadikan aku kelihatan lebih muda, omel dan wujud taman bunga dihati :p (perasan betol padahal umur dah lanjut)
2. Senyum membuat aku jadi positif dan mengubah mood. (bila nak marah je, aku senyum. So tak jadi nak marah. Lagi pon ia dapat membuat orang lain ingat bahawa “hidup aku sekarang ini bahagia saja”.)
3. Bila aku senyum secara tidak langsung dapat membuat orang lain tersenyum sama. (Ibu aku pernah story telling yang "orang yang suka senyum akan membawa kebahagiaan buat orang yang ada di sekelilingnya.")
4. Dengan senyuman ramai orang akan tertarik untuk berkawan dengan aku. Mana ada orang nak kawan kalau muka aku macam katak kelaparan :p (Padahal saja gedix nak bagi orang perasan yang aku syok habis kat dia.)
5. Senyuman kan satu sedekah. So,apa salah nya kalau kita senyum. (Tapi yang pasti aku tak kan senyum berlebihlebih nanti tak pasal2 orang cop aku sewel)

Contest Senyuman Paling Menawan
 nenonenonenoneno (kalau geli tutup mata) :p

So, pada mangsa2 smart tag aku yang seterusnya.
--> Macik Lyd
--> Pacik Jakall
--> Macik Bahiot
--> Pacik Kodok
--> Macik Farah
--> Macik Hijau

* sesaper yang telah ditag, kene gak pamerkan gambar anda.(gambar xda gigi, juling, idung senget pon boley) kalau tak join contest pon tak pe tapi gambar wajib ada sbb anda telah di tag. kalau taknak, sumpah sorg2 jadi berudu. *plingpling* and gud luck :)

6 org conteng di jamban:

Azrul Hisham said...

salam ziarah dari Geng Blogger..

datang guling2 jap kat blog ni..hehe

Azrul Hisham - My Real Life

wytepepel said...

eh eh shawl dot dot tu same ngan kite pnya la (:

Saya Adalah 'Cik Putet' said...

Azrul: sila la guling2..nk juget2 pon boley.. :p

Saya Adalah 'Cik Putet' said...

wytepepel: owh samer? jum2 nnt kite wat boria :p

laGenDA KodOk HijAU said...

kodok tak ada gigi macam mana nak senyum? hahahahhaa

Saya Adalah 'Cik Putet' said...

pacik kodok: xda gigi pon omel apew..haaa..jgn bg alasan..kalo xda pic senyum, tarok la pic juling.. :p

Related Posts with Thumbnails