08 July 2010

wanita sanggup bebugel kerana obsesi terhadap katak

Aku tahu, Macik Aisumi merupakan seseorang yg juga meminati katak seperti aku.
Tapi sanggupkah kita anda berbugel kerana sifat obsesi terhadap katak dikhalayak ramai?
Aku rasa katak pon tak sanggup nak tengok. Seram kot. Cik Putput kau sanggup ke? (kau nak kene bunuh dengan parent kau nanti?) Hahahaha

***

**

*

dari kiri : Pe'ah, Eton dan Siah
haaaa! apa kau orang cari tu? jangan renung lelame,
nanti mata kau orang terjojol mcm tu aku tak tanggung.




* tapi katak tu omel la :)
(credit to incik google)

20 org conteng di jamban:

Faiz said...

takut katak jantan lak yg hinggap kt die..huhuhuu
Hit My Latest Update

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

hahahha....budus la omputih ni ek? gonjol pon ye jugak..hanye kerana katak sanggup berkelakuan macam tu..aiyakk...! dimanekan manusia zaman sekarang ni?

Cik Putput said...

faiz: haip bunyi mcm gatai je tuh..hahahahaha

Cik Putput said...

cik aida: hahahaha tahu xpe..dah la xcun..kalo cun okey la jugak..nih dah tua kerepot..tp xtau malu :) huhuhu~

Camellia said...

err~ kat mata tue ada ape? hee! :)

Yuni Aisyah said...

org puteh nie sume dia nak cube..ish2..

Cik Putput said...

camellia : kat mata ada anak mata..ngeee~ tp kat mata katak tu,put xtau la ada apew..huhuhuhu~

Cik Putput said...

yuni aishah: haaaa~ betol2..kalo benda elok xpe..nih buang tabiat
:)

Wan_hazel said...

no komen..hahahha

pegagatonik said...

aku rasa ok ja dia wat cmtu.. tk ghairah sgt aku tgk.. wakakakakaka.... (bkn lgu WC k)

Cik Putput said...

wan: amboi..gelak besar nmpk..haip2 tutop mata jgn tgk dah :p

Cik Putput said...

pegagatonik : hahaha~ itu dlm pic je..boley la..kalo depan2 mcm ner? and tetibe hujan plak..gerenti cat tuh hilang..n time tuh no more katak..just tinggal 'baju semulajadi' je..mesti kamo jd ghairah kan? hahahaha~ :p

Nurul chumel said...

ahakz..gile terjojol mata katak tersebut..hik3..

Cik Putput said...

nurul : hahahaha~ huduh gile kan?
bis muka katak sy yg omel tuh jd huduh gara2 macik tua omputih x sdar diri tu..adoiiyai~

wanie said...

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA! knapa mata katak tu mcm trjojol tu? ish3..musykil ni...kah3!

Cik Putput said...

wanie: hahahaha~ itu diew ikot anggota badan tuh kot..wahhahahahaha~

wanzi said...

heheheheh saya risau takut katak jantan melompat kat situ..... tak habis duit beli baju....

Cik Putput said...

wanzi: hahaha~ mungkin kot ada katak jantan yg melompat kat situ..hahahaha~

myb sbb dah terlalu bnyk baju..smpai xtahu nk pilih..so tuh yg diorg pilih 'bj semulajadi' tu :)

Umie Nadhirah said...

adoii.. seb baik x nampak sangat kan? HAHA

Saya Adalah 'Cik Putput' said...

umie: haaa~ tu la..nsb baek tak nmpk sgt..pndai diorg caber..huhu~

Related Posts with Thumbnails