05 June 2010

bekas toothbrush omel

aku nye opcos katak omel tuh :)


Haaa~ jangan nak ngutuk yang aku ni macam budakbudak kecik yang tak matang pulak. Dah menatang ni omel, opcos aku beli. Lagi pon murah. 3helai sepolohringgitsahaja :). Biasa la beli kat uptown je. Aku memang tak kisah pakai barang murah, asalkan aku suke, seswai and murah so barang mahalmahal dan yang ada jenama terkenal tak perlu bagi aku (padahal aku bukan ada duit banyak nak beli barang berjenama) :p So bekas toothbrush ni amatamat la omel dan berguna. Tak ada la terpampang toothbrush aku yang expensive dah kembang macam berus tayar kereta tu. Ingat nanti mau beli untuk seisi keluarga aku pulak. Mesti omel bila abah, ibu dan adikadik semua pakai bekas toothbrush ni. Owh dan yang pasti dia ada macammacam karakter cartoon yang sangat omel. Sampaikan aku rasa masa tuh nak beli 1 kotak besar kesemua bekas toothbrush ni. Tapi disebabkan purse aku pon dah tahap berkepompong kot, so aku lupakan je la hasrat murni tu buat sementara waktu ni :p (sebenarnye bekas ni pon orang belanja ngee~)


*nak bershopping di uptown lagi. :)

8 org conteng di jamban:

ween said...

wah comelnya! ada cartoon apa lg yep? sy suka butterfly :D

Cik Putput said...

rerama not sure..ada lembu, monkey, n etc..myb skunk ada lg banyk choice kut :)

a little less conversation said...

tenuk tau tapir de x? haha

~F I T T R A H~ said...

hahaha~ [syabut syini letak syane, syabut yane letak syini] last skali [syaye jual ye...] mati2 aku ingat abg tuh buat2 pelat, rupe2 nye betol2 pelat... comel gile.......

Cik Putput said...

allc: ada..bkn tenuk je..ba alip ba ya pon ada..wahahaha~ :p

Cik Putput said...

fittrah: wahahaha~ bis r farah..gatai beno ko ye..sampai skunk ko teringat2..nnt aku g sana lagi aku tlg kim slm tok ko.. OK? hahahaha~

Amirrah Zawani said...

mmg comellll..
nk beli jugak lah.. :)

Saya Adalah 'Cik Putput' said...

mirra : hahahaha~ beli2 jgn tak beli..

Related Posts with Thumbnails