07 June 2010

di smart tag

Macam biasa, aku telah di smart tag oleh sesorang..Tapi diew nih noty gilew. Bila aku tag diew, diew tak mo buat. Ngadangada meh. Dush2!! So disebabkan smart tag diew, tak da kene bayar pape, so aku wat je la. Nanti kalo tak buat, diew crying plak :p. Pacik Jakall, soaljawab anda sudah dijawab. Nanti belanja makan nasi ayam penyet Wong Solo untuk saya ye :)



1) apa yang bermain di fikiran you all sekarang?
Cess~ bile orang tag diew..diew xnak buat pon..sipak diew laju2..wachaaaaaa2!!!!!!

2) apakah nama samaran you all?
Cik Putput, Put, Along, J**** :)

3) berikan 3 orang you all syg:
Parent, Siblings, 'Him'

4) panggilan untuk si dia:
Diy *shotform for daddy* <3

5) hadiah yang you all impikan dari seseorang yang istimewa:
hope he can be 'sweet guy and spend more time' for me..dun wan a macho2 guy..nonit hadiah, just wanna a sweet and beautiful memories to remember :)

6) blog mana yang you all suka visit:
Kesemua belog yang telah difollow and belog yang bakal difollow nnt

7) tag kan kepada 5org blogger yang you all rasa menarik:

*oooo..bulan...oooo..bintang....zzzzZZZzz..krohhh~

4 org conteng di jamban:

Nurul said...

makcik fiza tu saya ke??? aaarghhh... kena tag.. waduh2.. saje je la ko ni.. aiyaaa

Saya Adalah 'Cik Putet' said...

ye la saper lagi yg ada nama sebegitu anggun macam ko..
wahahaha~ buat2 jgn x buat :p

Nurul said...

eceh anggun ye :P

Saya Adalah 'Cik Putet' said...

wahahahaha~ :p

Related Posts with Thumbnails