26 June 2010

kotak komplen menjadi chipsmore


Haaaaa~ aku sangat xcited. Tak kisah la kau orang nak kata aku comel ke, cun ke, atau jakun sekalipon. Yang penting kali ni aku sangat xcited dengan 'kotak komplen ala gaya chipmore' aku.

Okess. Sebarang aduan rakyat sila komplen di kotak yg disediakan di sebelah dinding screen kanan kau orang. Kalau kau orang tetibe tak jumpa kotak komplen aku di dinding screen kanan kau orang, it mean kotak komplen dah selamat kebumikan. ngee~
Terima Kasih :)




*terlalu xcited sampai berjam2 dok kelik kelik kotak komplen chipsmore je :p

2 org conteng di jamban:

ceksumolek's said...

org pun blum buat lagi kotak chatbox ala2 chipsmore nih.. ingat nk buang terus.. ok tak??

Saya Adalah 'Cik Putet' said...

buang?
eh jgn..
penting oo chatbox ni..
para peminat sue boley comment disitu..hahahaha
kalo nak chipsmore nih bg tau la..
nnt put suro along bg sue code diew..

Related Posts with Thumbnails