17 June 2010

skodeng cik pumpum dirumahnya

Semenjak aku tak lagi berminat nak jadi stalker kat mukabuku, 
aku pon mulakan semula hobi lama aku yang dah lama terkubur. Sekarang aku banyak habis kan masa dengan my 'wifey'.

Nama penuh : Cik Pumpum
Status: Single
Address: Dreamland

***

**

*
(ground floor)
1. First garden

2. Halaman rumah

3. Ruang tamu

4. Dapur

5. Second garden

***

**

*
(1st floor)
6. Wardrobe

7. Master bedroom

8. Bilik bacaan

***

**

*
(2nd floor - will be update soon :p)



*kan best kalau boley transfer semua ni ke dunia yg nyata :)

2 org conteng di jamban:

~F I T T R A H~ said...

hahaha~ comelnye pumpum....

tp bak kate kema dr ko bele pumpum baik ko bele kiteorg... ade benefit skit... cam kema die bole jd drive ko... aku plak bole buat kogelak smpai sakit perot... heee~ (^______^)

Saya Adalah 'Cik Putet' said...

haaaa~
boley2..
cepat la transform ke pets ni..
boley aku ternak korg..
pastu kacuk2 kan korg..
tukar2 kaler korg, telinga mata..
hahaha ai loiiikeee~

Related Posts with Thumbnails