30 August 2010

contest : great moment with parent by Sachi Asukai



contest great moment with parent

Yo! majulah sukan untuk negara! (tetibe je) Selalu tarok foto mista boyfi and foto muka aku yang vogue omel biasabiasa nih je kan? so kali ni mau tarok the most beautiful women in the world. And here she is
My gorgeous 'ibu'.I love you<3

Explanation:
"I want you to know that I never regret having you in my life. I did many things to you. I let you down. U shed tears for me, u shared your happiness with me. For all these years, I've been loving you too much, & forever the love will grow. Thanks for always be here with me. I promise I'll love u till the day I die. i love you Mummy :)"

Ini semua kerana semangat untuk menyertai contest yang dianjurkan oleh Macik Sachi Asukai dan saya join contest ini kerana telah ditag oleh Macik Nurul. Tarikh tutup contest ini adalah pada keesokkan harinya iaitu tigapuluhsatuogosduaribusepuluh sama dengan hari kemerdekaan Malaysia yang ke 53. Weh, abah aku join kawad. Kau orang semua ada join memaner kawad kaki tak? Aku kawad kaki kat rumah je la. Kawad time puasa ni memang sangat mencabar. Pape pon yang penting semangat. Back to the story telling, foto ini diambil last week semasa berbuka puasa di hotel. Actually aku ada banyak pic dengan parent tapi semua tu dalam versi photo paper dan bukan jenis digital. errr kau orang paham tak apa yg aku cube sampaikan disini? buat2 paham dah la. To Macik Sachi Asukai, maaf tidak sempat mahu tag kawan2 untuk join contest ini sebab masa dah suntuk :) Harap penyertaan masih boleh diterima.



*menanti detik sehingga 1 september 2010 :(

0 org conteng di jamban:

Related Posts with Thumbnails