07 May 2010

sayang kamoo sangat..thanks sayang :)

Malam tu betul2 rasa terharu. Tibatiba dapat hadiah, padahal bufday aku lambat lagi. Walaupon murah. Hanya dari cebisan kertas kotor. Tapi sangat2 ikhlas dari kamo. Sangat omel. Sayang kamo sangat2. Terima kasih sayang.

Mereka : Tutup mata dulu. Ini rahsia.

Aku : Ye la. Ye la. Apa la korng merepek malam2 ni sayang oii. Jangan bagi langgar dinding tau. (Mata ditutup)

Mereka : Boleh bukak mata sekarang. Tadaaaaaaa~ Ni hadiah. Kami belajar disekolah untuk buat ni. Sebab kami tahu along suka. Nanti gantung kat leher, boleh buat rantai. Maaf la kalau buruk. Kami tak ada duit nak beli hadiah mahal.

Aku : .................(menagis lalu peluk mereka)

thanks sweetheart <3

*budak kecil memang ikhlas, tulus, dan tidak menyimpan dendam walaupun kadangkadang mereka pernah dipukul sebab terlalu nakal.

6 org conteng di jamban:

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

katakkk!! comey sangat! :) terharu kalo adik2 mcm nih..

a little less conversation said...

ceh katak kertas je..ape daa..sepatutnya dorg bg katak real, baru surprise..haha

Cik Putput said...

sue: tuh la..put pon x sangka diorg sanggup belajar semata2 nak buat katak tuh.. <3

Cik Putput said...

allc a.k.a rafi : katak betol sy geli okess..nnt bkn katak yg melompat, tp sy yg melompat xbenti2.. :p

~NURUL~ said...

seronoknye!!! baiklah adik2 mcm tu :)

Cik Putput said...

hahaha..tuh la..budak2 mmg ikhlas.. :)

Related Posts with Thumbnails