30 December 2010

santa clause came to my house

 

Selama 22 tahun menunggu lastly ada gak en.santa yang berani datang rumah aku. Actually aku tak sangka langsung diew begitu berani nak jumpe my family. Bila ditanye kenapa, selamba je diew jawab

'tak larat dah nk curik2 masuk ikot corong2 asap, perot dah terlalu moncit, nnt tersekat lagi. sebab tu kali ni ingat nak masuk ikot pintu je. senang skit, xpayah susah2 mendaki lagi'

nenoneno. okeh atas tu aku tipu je. bawah ni yang betol nye dialog

'nak bawak anak orang mesti la kene minta izin parent dulu, xkan nk culik je, kan tak sopan namenye' 

yeah! kamo sangat berani sayang. 1st time dalam hidup aku ada gak en.santa yang berani macam ni. And kuar with permission from my parent sangat la best. Walaupon mase singkat tapi semua indah2. So aktiviti menge'date' mcm bese je. 

1. Sesi berkenalan ngan my family (parent/grandma)
2. Jusco (searching for his parent present)
3. Lunch at pizza hut
4. Bought big apple for my sista
5. Melawat Gua Aliff eh tak ingat pulak name guanye
6. Again sesi berkenalan ngan my family (uncle/aunt)

Dah tahu hari Natal, lagi gedik mau kuar, so maknye nye mmg dah mcm ulat taik la Bandar Ipoh tu. Nak benafas pon mcm tak cukup oksigen. And the worst thing aku lupe, Jusco tak prepare plastic beg o Saturday, so hasil nye kami gendong barang without plastic beg. Weh, kalo aku beli coli time tu mcm maner? Takkan nak menayang je kalerfulnye? Adoyai. Bikin hot sensasi je nnt. 

our menge'date' pic

 
 i need heels aite en.santa? :)


*p/s: i love you

0 org conteng di jamban:

Related Posts with Thumbnails